DAG 12

 
 
 
 
 
Söndag! Argassi
Inte många dagar kvar nu på resan. Dagen sprnderades på shopping, det var inte så varmt och kom skurar så var ett bra val. Jag gick in till Zakynthos stad från Argassi då det endast var nåra kilometer. jätteskönt var det. Dock kom det 2 hundar som hoppa upp på mig och slicka på mig, råkar alltid ut för det, hundar hoppar alltid upp och skäller så det är synd att jag inte vet något om hundar. Det känns lite skrämmande när det är utlandet och hundar springer lösa och man vet aldrig om de har sjukdomar. Jag gick runt i Zakynthos några timmar men de flesta affärerna var stängda såklart..det var väl för att det var sändag och siesta. Så jag fann inte så mycket. Ett fint armband och en plånbok blev mina bäst a fynd. På eftermiddagen traskade jag tillbaka till Argassi och istället shoppade jag mycket där, en handduk, badkläder, armband osv. Jag köpte även oliver och olivolja att ta med till Sverige. På kvällen badade jag lite i poolen på hotellet. Hotel Edelweiss bodde jag på, jättemysigt ställe, en familj som tog hand om det så personligt och hemmagjord marmelad och egna ägg osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback