DAG 7

Lefkada
Vaknar upp i Lefkada och avnjuter en jättegod hotellfrukost med smörgås, rostbröd, yougurt, cornflakes, ägg, kaffe, apelsinjuice och persikor och frukt! Allt man kan tänka sig! Får även lite tips i receptionen hur jag ska ta mig vidare till Kefalonia man kan åka via Nidri eller Vasiliki men Vasiliki är den bästa vägen och då kommer man till Fiskardo på Kefalonia. Sedan gick jag runt i Lefkada hela dagen, hittade en jättesöt butik med massa grejor med fina budskap på :) Det är sådanna grejor jag gillar mest! Blev en heldel shoppande och även nya solglasögon som jag är väldigt nöjd med. På eftermiddagen satte jag mig på en jättesöt rosa restaurang och åt hamburgare och skrev vykort som jag skulle skicka till Sverige! Vid 16 gick jag tillbaka till hotellet då jag skulle skriva en tenta för min skola i 5 timmar. Jag hoppas det går bra på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback